Äntligen Fredag!

Idag är det äntligen fredag!

Den här veckan har jag jobbat på bonnier's bud central väldigt trevligt har det varit ska vara där nästa vecka med, lite annorlunda mot en reception men roligt :)

Iveckan har jag inte gjort så mycket varit på 2 lägenhets visningar det var väldigt kul får se om det blir någon ny lägenhet snart det värsta är ju att båda ska tycka om den och dom två vi varit på har en utav oss tyckt om dom och en inte :P Jag har varit och ätit middag med Ninni med vi åt på Sangria så jäkla god mat hade dom det är en tapas restaurang som ligger vid st.eriksplan vi åt oss propp mätta och drack sangria örsta gngen jag drack det ocg jag tyckte det inte var så gott smaka som kall glögg :P Efter vi ätit åkte vi till slussen och gick i på en pubb och tog något att dricka sen åkte vi hem runt 21.

Idag ska jag bara ta det lungt känner att jag behöver det, men imorgon blir det tatuerinsmässan med Ninni och Jessica :) någon som vill följa med ? :D Ska bli skit kul kanske kommer därifrån med någonting roligt på kroppen :O

Jag har hittat världens finaste skor är kääär! Mocka stövlar från hm 999kr tror nästan jag ska köpa dom är inte så ofta jag blir kär i stövlar ;)

Har beställt lite mer smyckes grejer och köpt saker så jag kan stansa in bokstäver i smycken super kul :D

Jag måste bara få klaga lite! Jag har fortfarande inte fått min iphone och nu börjar jag bli lite sur igår hade det gått 3 veckor och det skulle ta mellan 2-3 veckor och en kompis beställde den ungefär samtidigt som jag och han fick den tidigare i veckan :( tror jag ska ringa och fråga dom vart den är!

Hej hopp gummi snopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0