Miami Vice

God morgon!
Idag är det fredag så sköönt!
Efter jobbet ska jag åka hem till Ninni även kallad Nils och så ska vi fixa till oss inför kvällens party, vi ska på 30 års fest och temat är Miami Vice 2010 hur ska man se ut då? Jag har ingen anning jag har 2 klänningar att välja på båda är svarta tänkte ha på min mycket smycken var och köpte massa armband igår och 1par örhängen. det värsta med festen är att den är i huddinge hur i helvete kommer man hem där ifrån?

Annars vet jag inte vad som händer i helgen kanske middag hos föräldrarna både jag och Niclas har sagt att vi vill komma och äta + att vi har sagt att vi ska ha mys middag bara han och jag, så någon utav våra föräldrar får vänta tills nästa hemg tror jag..

Igår började Nino sin första dag i skolan ska ringa syster sen och fråga hur det gick :) Och idag är Julia och hälsar på hennes nya förskola.

Näe nu ska jag sortera post roligt :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0