Tillbaka Från Semestern!

Nu är jag tillbaka till jobbet från semestern :( ledsen är jag verkligen!

Semestern började med att vi (jag och Niclas) åkte ner till Småland på Måndagen vi gjorde inget speciellt där tog det lungt hade en dag med fint väder då åkte vi och bada men familjen, Maria och Slavisa vad nere med barnen och Mamma och Calle var också nere. En dag åkte vi till skuregata och gick en lång promenad jätte mysigt man går ner i raviner och sånt :)

På Torsaden åkte vi till Västevik och skulle kolla där men det regna så himla mycket så vi gick in i lite affärer sen åkte vi därifrån och då vad det dags att åka till Skövde, Vi kom dit runt 20 tiden så då var det bara att gå till rummet och lämna väskorna och sen äta lite middag, Efter middagen så gick vi ut på en promenad för att kolla lite hur det såg ut i staden sen gå tillbaka och sova..

På fredagen så åkte vi till Mariestad och Tidavad där bodde jag förut så många minnen kom tillbaka fick se huset jag bodde i min gamla skola affären där jag brukade köpa godis..
När jag kollat klart så var det dags att åka till Gekås och Ullared :D haha det va faktiskt ganska kul att gå runt där jätte mycket folk men vad ska man tro när det spö regnar ute? men vi hitta ganska mycket saker att köpa jag hitta såklart mest :P vi gick runt där i några timmer sen åkte vi till Jönköping där vi skulle sova kom dit vid 19 kanske gick till rummet och vila ett tag sen gick vi och åt.

På lördagen vad det dags att åka hem vi kom hem mitt på dan hämta våra katter (som jag hade saknat jätte mycket) sen åkte vi hem så skönt att komma hem faktiskt.. På kvällen var jag ute med Ninni och Frida väldigt trevligt!

Förra veckan gjorde vi inte så mycket.. Jag träffa Sofie i tisdags och fika har inte träffat henne på mer än 1 år :S På Onsdagen vad jag på grönan med Sandra och Tessan hur kul som helst! I Fredags fira vi Emelie sojm fyller år i dag Grattis! Först tjejmiddag hos henne sen gick vi ut :)
Igår fira vi Annika som fyllde 25 i Fredags väldans trevligt..

Så där har ni en snabb sammanfattning på vad jag har gjort på min semester! Regn regn och regn har det varit! typiskt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0