Torsdag och dumma naglar

Idag är det redan Torsdag tiden har gått ganska snabbt den här veckan även fast det inte är så mycket att göra på jobbet.

Imorgon åker Niclas till Prag med sina kompisar roligt för honom tråkigt för mig eftersom jag inte får följa med,
så vad ska jag hitta på? imorgon vet jag inte vad jag ska göra ha en mys kväll med mig själv? hitta på något med my friends? aja jag får se.

På lördag ska jag i alla fall till systeryster va länge sen jag vad där nu, vi ska på något kalas på eftermiddagen hos några dom känner gratis tårta är aldrig fel :P Skulle vilja sova där så man slipper åka hem på kvällen men det kan jag ju inte eftersom jag måste hem till mina katter...(skaffa inte djur man kan inte göra vad man vill).

På söndag kommer Niclas hem igen någon gång på dan så då blir det mys med honom för på måndag åker han igen fast den här gången till Malmö för att jobba. Eller så kanske jag skiter i honom och åker till mamma och äter :)

Jag har beställt en Iphone eller jag gjorde det förra veckan så får den om 1-2 veckor roligt! Längrar som f*n

Hatar mina jäkla naglar eller inte naglarna kanske man nagellacket! Det börjar försvinna efter typ 1-2 dagar vet inte om jag har jätte dåliga lack men depend ska ju vara bra och jag tycker det suger hårig häst pung! Det torkar aldrig är kladdigt och går bort hur lätt som helst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0