True Blood

Jag älskar verkligen serien True Blood! såg det nya avsnittet igår så bra!!

Har lite panik här på jobbet har en känsla utav att jag stängde balkong dörren imorse och om jag gjorde det så betyder det att jag stängde ut mina katter där så får skynda mig hem!

Fick precis en avisering från posten till mobilen och hjärtat slog ett litet extra slag för jag trodde det var min nya telefon men nej det vad det ju såklart inte det var grillbestik från miljonlotteriet tråkigt värre!

Jag har världens sötaste syster dotter! i lördags var jag hos min syster och vi va på kalas på dan och när vi satt i bilen på väg hem så ser hon en kille som går på vägen som Nino brukar spela basket med och han är väl kanske runt 15 och då tar hon upp händerna på kinderna och säger ååå guuud vad snygg han är! haha hon är inte ens 4år det börjar tidigt :P


Kommentarer
Postat av: Malin

hahahha vilken besvikelse, men grillbestick kan ju vara roliga :D haha

2010-08-18 @ 09:21:37
URL: http://boah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0