Måndag igen.

Godmorgon! Idag är jag väldans trött jag börjar känna mig lite förkyld och skulle verklgen behöva en massage har så jävla ont i ryggen. Och vad har jag gjort ihelgen då? Jo i fredags åkte jag hem till min vän Malin och hade mys kväll med henne och Robin vi åt middag kolla på idol och svulla chips och godis väldans mysig kväll :) det värsta med att vara hos dom är att det inte går några bussar hem så jag fick gå men det var faktiskt riktigt skönt! 25 min tog det och det är väldigt bra gjort kan. jag lova! I lördags träffa jag Ninni på dan vi va i centrum och shoppa lite jag köpte en ny klänning 2 koftor 1 ring och lite underkläder :) när vi tröttnat på att gå runt där så åkte jag hem till min kusin Charlie och åt lunch med honom sen var det dags att åka hem och börja göra sig iordning inför kvällen då jag åkte hem till Malle och föra lite med henne Mickis Emelie Robin och lite annat folk sen drog vi in till stan och gick till underbara bar och hade det skit kul som vanligt :) Igår tillbringa jag nästan hela dagen i sängen usch var så himla trött och det är jag fortfarande. Kommer bli en väldigt lugn dag på jobbet idag inga möten alls usch kommer ju sitta här och somna, men slutar ju tidigt så det är skönt då blir det hem och städa ser för jävligt ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0