Snart är det jul igen.

God morgon! Hoppas allt är bra med alla där ute idag :) med mig är det bara bra lite trött bara men blev lite bättre när jag fick i mig en latte och en macka ;) Idag är det redan onsdag trodde denna vecka skulle gå otroligt låångsamt men den har gått ganska snabbt faktiskt bara idag och imorgon kvar sen har jag helg skönt! Ihelgen ska jag åka till gotland och fira min faster som fyller 60 grattis till dig Else, ska bli kul att träffa mina kusiner som jag inte träffar så ofta :) Igår var jag duktig! Efter jobbet gick jag och köpte en till julklapp så nu har jag bara 3 kvar tror jag .... Så köpte jag inslagspapper och sånna saker så jag kan slå in alla julklapparna jag köpte grejer så jag kan göra egna personliga juletiketter och sist men inte minst köpte jag saker så jag kunde koka knäck :) så det jag sysselsatte mig med igår var att stå vid spisen och koka knäck i nästan 2 timmar tid tog det men goda blev dom! Idag när jag kommer hem ska jag fasiken träna! Träna 1 dag förra veckan otroligt dåligt och inte en ända dag denna vecka fy skam på mig! Vad är det för mening med att köpa en pilates matta om man inte använder den? Näe så idag blir det träning och på fredag innan jag åker till gotland. Känner på mig att jag kommer bli sjuk snart säkert lagom till jul skulle ju vars typiskt! Jag har en förmåga att bli sjuk antigen till jul nyår eller när jag gick i skolan blev jag alltid sjuk när det var lov :/ kul nej inte speciellt! Nej nu måste jag göra lite nytta här på jobbet! Hej hopp gummi vadå?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0