Snööö

Halloj! Sitter här på jobbet och har precis ätit lunch fläskfilé med klyftpotatis och tzatziki gött var det men känner att jag stinker vitlök ;) tur att jag inte ska pussas med någon iallafall :) Slutar 14 idag så funtar på att gå och kolla om jag hittar några julklappar börjar känna mig lite stressad :/ Imorse när jag gick upp vad det 18 minus ute fattar inte hur det kan vara så kallt! Och självklart var bussen sen så jag fick stå ute å frysa och när bussen väl kom så va den iskall så satt och frös på bussen hela vägen in till gullmars! Livet är hårt ibland men det finns dom som har det värre. Även fast det är så kallt så vill jag verkligen åka pulka har tjatat om det jätte länge nu men jag vill jag vill jag vill!! Vem ställer upp? Malle? Älgen? Idag fyller min låtsas mamma år grattis till dig Cicki! Så vi ska ut och äta ikväll mys! Nej nu ska jag ut och röka innan min lunch är slut! Måste skuta röka usch!

Kommentarer
Postat av: Emelie, ung mamma till Nellie

Sv Ja jätte gott är det verkligen =)

2010-12-01 @ 18:08:59
URL: http://mlie.se
Postat av: Malin

=) jadu.. har inte börjat på den än, den som väntar på nått gott ;)

2010-12-02 @ 11:47:23
URL: http://boah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0