Snor!

Idag är ingen bra dag! Jag är på ur uselt humör näsan rinner och halsen ömmar lite, känner ärligt talat för att smälla till någon eller slå sönder något! Och sånt humör är inte bra att ha när man jobbar som receptionist när man jobbar som receptionist ska allt vara tipp topp hela tiden man ska vara glad och le och just nu sitter jag och ser skit sur ut och är verkligen inte glad. Snart är det nyår och vad ska man göra då? Ja det vet jag inte har 2 olika alternativ och jag börjar få lite små panik och börjar bli lite irriterad över det och hur jag än gör så kommer jag ha dåligt samvete och det suger :/ båda alternativen verkar kul och det finns för och nackdelar med båda. Man kanske ska sitta hemma och skita i allt istället... Igår fick jag hem mitt zumba så nu ska jag bli fit for fight ;) försökte lära mig alla olika steg igår och det gick sådär okej det gick skit dåligt och jag blev skit sur :p men man lär sig nog tillslut :) bara man har tillräckligt mycket tålamod till att lära sig och om jag känner mig själv rätt har jag verkligen inte det :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0