Träningsvärk? aa lite.

Igår provade jag på ett träningspass som min kompis malin rekomenderade det är ett "hemma" pass så det är lätt att göra med, så jag var iväg och köpte en pilates matta och nårga vikter som man spänner fast på sig själv och provade på träningspasset och jobbigt var det väldigt jobbigt trodde jag skulle avlida där ett tag men det gick skit bra, efteråt gjorde det så jävla ont i hela kroppen så jag trodde ju självklart att jag inte skulle kunna gå idag men det kunde jag känner bara av det lite idag så det var ju jävligt skönt :)

Igår träffade jag en gammal kompis som jag inte träffat på flera år det var jätte kul att träffa honom och han var precis som han alltid varit och det bästa var att det inte kändes konstigt som det kan göra ibland när man träffar gamla kompisar det blir lixom lite stelt men inte med Victor vi prata på om allt och ingenting precis som vi alltid gjort. Vi var i Farsta c och kolla lite julklappar sen fika så det var mys :)

Imorgon är jag ledig så skönt att vara ledig på fredagar längtar inte tills januari när jag börjar jobba fredagar...
Men imorgon iallafall så ska jag träffa min frisör och vän Ninni ska vara på hennes salong vid 11 så ska hon fixa mitt hår vet inte riktigt vad jag vill göra så hon får väl fria händer som vanligt, när hon är klar ska vi åka in till stan och shoppa julklappar och äta middag så det blir verkligen en mys fredag.

Hela helgen är planerat inte så ovanligt för att vara mig ioförsig är ju en planerings människa... på lördag blir det utgång med mina kusiner ska bli så jäkla kul var så länge sen vi var ute tillsammans! ska försöka att inte dricka så mycket och komma upp i tid på söndag så jag kan åka till min syster som jag lovat nu flera helgen i rad men som aldrig blir av..

Folk som känner mig vet att jag inte är den mest pedantiska människan som finns med andra ord jag hatar att städa! men jag måste verkligen städa nu mitt rum ser ut som ett råttbo för fan men orkar aldrig ta tag i det och jag vet ju själv att det tar ungefär 30 min att få det skinande rent..

Hej jag heter Emelie och är en snuskpelle!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0