Sunday

Söndag det betyder att imorgon är det måndag och man ska gå upp klockan 5 och åka till jobbet. funny!
Helgen har varit riktigt bra. I fredags firade vi Malle och Bettan så var först hemma hos malle och robin och föra sen åkte vi in till stan och gick till kellys och satt där och drack och hade trevligt.
Igår var jag och min blivande sambo Mickis på bio och såg sanctum riktigt bra den hade det mästa man vill ha i en film lite läskigt äckligt spännande och sorligt, fast det var inte lika kul att man satt på bion och höll på att börja gråta men men vad ska man göra :P var riktigt skönt att det blev en lugn kväll igår och att man kom hem tidigt för en gångs skull var inte lika skönt att gå hem i -22 trodde mina fötter hade blivit svarta när jag kom hem har fan aldrig frysit så mycket!
Jahapp och imorgon är det måndag och det betyder att det blir zumba med mammis ska bli kul att träna var ett tag sen nu, och på tisdag börjar allvaret på sats första träningspasset någonsin undra hur det kommer gå :P lycka till Emelie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0