Tlött

Godermorgon! Usch idag är jag jätte trött känns som jag inte sovit någonting inatt. Den här dagen började ju bra precis innan jag ska åka hemifrån kommer jag på att mina jobb nycklar ligger i min väska som finns hemma hos ninni och det betyder att jag intd kommer in på jobbet och att jag inte kommer in i mitt skåp så kan inte byta om till mina jobb kläder, hitils har en person nämnt det! Får se hur lång tid det tar innan någon mer klagar :p men men vad ska man göra?!? Jahapp och hur har helgen varit då? Jo den har varit väldigt rolig :) i fredags var jag med Mickis och vi var lite överallt på patricks, honey honey, underbara och tillslut på patten och vi hade hur kul som helst! Kom hem kl 6 vakna runt 12-13 och då var det bara att gå upp äta lite duscha och göra sig iordning sen var det dags att åka hem till ninni aka Nisse pisse och börja parta igen, åkte in till stan och gick in på beefeater där vi träffa Tina och Camilla så lördagen var riktigt rolig den med det roligaste som hände var nog när Tina ramla när vi skulle gå in på donken! värsta vurpan och det såg så jäkla kul ut fast för henne var det inte lika kul ;p och igår söndag var jag så jäkla trött att jag skulle kunnat sova hela dagen men det fick jag inte eftersom jag lovat att träna med Malle och Mickis så åkte och träna vid 15 kom hem vid 17 åt middag efter maten råka jag somna sov till halv 8 va vaken i 2 timmar sen skulle jag försöka somna igen och det hade gått om man inte fått sms utav en människa som jag tror känner på sig när jag håller på att somna inte första gången den skickar sms då :p och nu sitter jag här på jobbet och är ass trött men får skylla mig själv :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0