Saknade

Just nu sitter jag är vid datan lyssnar på musik och tänker på alla människor och djur som jag saknar som faan!

Är så jobigt när man känner att livet kan vara så orättvist 2 av dom jag saknar mest är mina katter mina bebisar fick hem en cd skiva med massa bilder på dom för några dagar sen så jag skulle se hur dom har det i sitt nya hem och även fast man ser att dom har det bra så är det så jäkla jobbigt jag vill ju ha mina katter dom är ju mina det är jag som har funnits där sen som var små fått vara med om allt dom har varit med om och så händer något i livet som gör att man tvingas lämna bort även fast man verkligen inte vill och nu kommer det vara någon annan som kommer vara där för dom istället för mig och det gör verkligen ont!

En människa som jag saknar extremt mycket är min moster som gick bort i cancer för lite mer än 6 år sen, den människan var helt otrolig hon var den som höll ihop hela våran släkt det var hon som kom ihåg allt, alla födelsedagar, alla namnsdagar och det var hon som såg till att hela släkten träffades ibland.
Kommer verkligen ihåg dagen jag fick reda på att hon hade fått cancer igen och att denna gången hade det gått för långt för att kunna göra något åt det, kommer ihåg det som att det var igår.. Den dagen var nog värre än dagen jag fick reda på att hon hade gått bort för man visste att det skulle hända men inte när och man visste att det inte fanns något någon kunde göra åt saken.. Från dagen jag fick reda på det och till dagen hon dog gick det mer än ett år så på något sjukt konstigt sätt fick man lära sig att leva med att snart skulle man inte ha en moster längre..
Nej usch cancer är en av dom värsta sjukdomarna man kan få så nu orkar jag inte skriva mer om det..

Kommentarer
Postat av: Malin

Usch jobbigt :(

Massa kramar till dig <3

2011-01-20 @ 10:43:53
URL: http://boah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0