Sjukis!

Usch jag hatar att vara sjuk hatar att vara hemma det är ju så jäkla tråkigt!
Börjar känna mig lite bättre känns det som förutom att jag tror mitt huvud ska sprängas varje gång jag reser mig upp!
Så vad har jag gjort idag då jo kollat på tv hela jäkla dagen ätit isglass och apelsiner väldigt gott ;)
Varför känner man sig så elak när man är hemma från jobbet? man kan ju inte direkt rå för att man inte mår bra men jag känner mig jätte elak att jag lämnar mitt jobb åt någon annan stackare :/

Fick ett medelande utav min mamma för ett par timmar sen och hon är i barcelona fick jag reda på hon hade överraskat sin man med en weekend för att fira 10 år som gifta, så grattis mammi och Calle!

Och vad gör jag just nu? jag sitter vid datan och lyssnar på Blink 182! får så mycket minnen till alla deras låtar, jag och Malin som 16-17 åringar som hängde med jocke och gänget varje helg och hade så jäkla kul! Malin är nog den av mina vänner som jag har mest minnen med vi har gjort så jäkla mycket tillsammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0